12 Temmuz 2012 Perşembe

İskender

Gönderen Niliş'in Dünyası... zaman: 08:16

Başlığa bakıpta aldanmayın :) Bunu bir yemek tarifi sanmayın. Manevi anlamda yaşadığım bir doyumdan bahsedeceğim size. İki gün oldu Elif Şafak'ın İskender'ini bitireli. Severek okuduğum kitaplar arasına girince burada da bahsetmek istedim. Korkmayın korkmayın! Kitabı anlatmayacağım :)
Daha önce "Baba ve Piç"i okuduysanız ve sevdiyseniz, bu kitabı çok seveceksiniz! Araf ya da Pinhan gibi değil, akıp gidiyor bütün hikaye... Bu kitapta hikaye daha ön planda. Beni öyle etkiledi ki, hala etkisinden çıkabilmiş değilim. Hemen ardından Açlık Oyunları serisine başladım ama odaklanmakta zorlanıyorum açıkçası.
Daha fazla yazarsam sürprizleri kaçıracağımdan korkuyorum. Ve burada yazımı noktalıyorum :)

1 yorum:

Unknown on 23 Temmuz 2012 05:16 dedi ki...

Baba ve Piç kitabı şimdiye kadar okuduğum en iyi kitap diyordum. Ta ki İskender'i okuyana kadar. Sana katılıyorum , kesinlikle etkisinden hemen çıkılmıyor. Muhteşem bir kurgu ve sonunda tüm taşlar yerine oturuyor. Mutlaka okunmalı:)

Yorum Gönder

 

Nilişin Dünyasına Hoş Geldiniz! Copyright © 2011