31 Temmuz 2012 Salı

Pastacı olcam ben :)

Gönderen Niliş'in Dünyası... zaman: 12:21

Kendimi bildim bileli çikolata delisiyim ben. En sevdiğim şey çikolata ve pasta derdim bana soranlara. Hatta babama yalvarmıştım da birgün beni çikolata fabrikasına götürmüştü :)) Hiç unutamam o günü! İşte böyle... Pasta ve çikolata sevdam bugün hala hobi olarak devam eder, yapmayı da yemeyi de fazlasıyla severim. Şimdi birde can arkadaşım var ve bu hayalimi onunla da paylaşıyorum. Mutluyum hemde cok :)


İşte bu da bizim hayalimizi gerçekleştirmek için attığımız ilk adım:

Bu arada, çok yakında bir çikolata fabrikasına daha gideceğim. Esenyurt'ta Elit Çikolata'ya gitmeyi planlıyorum. Kendimi Charlie'nin çikolata fabrikasındaki obur çocuk gibi hissediyorum bazen :) Bu geziyi yapınca, tüm detayları keyifle anlatacağım sizlere...

8 yorum:

Unknown on 31 Temmuz 2012 22:55 dedi ki...

Niliş'im hayallerin hayallerimiz oldu:) Şuan attığımız küçük adımların geleceğimizin büyük hyallerine basamak olacak olması beni çok heyecanlandırıyor:) İyi ki varsın...

Niliş'in Dünyası... on 1 Ağustos 2012 06:19 dedi ki...

Heyecanımızı hiç yitirmeyelim, hep birlikte olalım :)) Sen de iyi ki varsın, canımsın...

hatice on 1 Ağustos 2012 06:49 dedi ki...

Ya aslinda soyle cikolata dukkani olsa cesit cesit pastalar yapan. Iceriye girdigimizde ustunde onlukle iceriden kocaman bi gulumsemeye karsilayan sen olsan.... ;-) immm ne kadar guzel

Niliş'in Dünyası... on 1 Ağustos 2012 06:52 dedi ki...

Bir bakarsın, kendini o dükkanda bulmuşsun, tabi karşında da beni :) Neden olmasın...

Unknown on 1 Ağustos 2012 07:13 dedi ki...

Discovery channelda pastacilar kralini izlemenizi tavsiye ederim. cok keyifli...

hatice on 1 Ağustos 2012 07:20 dedi ki...

Hayal olmasin gercek olsun diliyorum... :-) hayali bu kadar gulumsetiyorsa gerceginin attirdigi sevinc kahkahasini duyasim var...

Niliş'in Dünyası... on 1 Ağustos 2012 07:27 dedi ki...

Merhaba Kerem Bey,
Tavsiyeniz için teşekkür ediyorum. Kardeşim çok sever o programı, ama ben hiç izleme fırsatı bulamadım. Yakında evimizde Discovery Channel olunca, ilk iş onu izleyeceğim.

Niliş'in Dünyası... on 1 Ağustos 2012 07:29 dedi ki...

Canım Haticem :)
Kahkahaların ve sen hiç eksik olma hayatımdan, bir gün yaptığım denemelerden birini tadarsın belki :) Korkma, ölümcül sonuçlar almadım henüz :)))

Yorum Gönder

 

Nilişin Dünyasına Hoş Geldiniz! Copyright © 2011