12 Temmuz 2012 Perşembe

Neler Oluyor Hayatta???

Gönderen Niliş'in Dünyası... zaman: 05:16
Yazmak benim icin bir terapi sanki! Birde örgü örmek ve pasta yapmak var beni bu kadar rahatlatan, mutlu eden :) Blog serüvenime gelince çok eskilere dayanmasa da benim için ayrı bir yeri var, çünkü başladığımda Erasmus öğrenci değişim programıyla Avusturya'ya gitmiştim. Bir gezi günlüğü tutmak isteyip başlamıştım yazmaya... Ne var ki, elim ermedi bir yerden sonra yazmaya ve hayat her zaman olduğu gibi aktı geçti hızlıca. Farkına varır varmaz başladım bu satırları karalamaya :)
Üniversite bitti, iş hayatı başladı. Ona bir de yüksek lisansla evlilik eklendi. Göçebelikten yerleşik hayata geçiş yaptım. İş ve ev arasında mekik dokuyan birine dönüşüverdim. Sorumluluklarım arttı. İsteklerim hayallerim bir bir gercekleşirken bloğuma geri dönüş yapmanın vakti geldi artık :) Lafı fazla uzatmadan bu yazı bloğumun II. miladı olsun diyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Nilişin Dünyasına Hoş Geldiniz! Copyright © 2011