10 Ağustos 2012 Cuma

Benim Güzel Truff'larım!

Gönderen Niliş'in Dünyası... zaman: 05:09
Benim gibi bir çikolata delisinin Truff sevdalısı olması pekte şaşırtıcı olmasagerek :) Daha önce Dr. Oetker'in hazır malzemeleriyle yapmış, tadına da doyamamıştım. Ama nedense pek oyalayıcı gelmişti bana. Üşengeçlikten tekrar yapma fırsatım olmamıştı. Serviste eve giderken birden aklıma düştü, canım istedi, araştırdım farklı tarifleri. Çok pratik bir tarif buldum ve hemen yaptım. Eşim neredeyse hepsini tek hamlede bitirecekti :) Bayramda şeker ya da tatlı yerine ikram edilebilecek farklı ve şık bir alternatif oldu benim için :) Dün akşam yaptığım truff tarifini, pasta ve tatlı tarifleri için oluşturmuş olduğumuz pastaistasyonu.blogspot.com adresinde bulabilirsiniz.


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Nilişin Dünyasına Hoş Geldiniz! Copyright © 2011