8 Ağustos 2012 Çarşamba

Kuvertür Çikolatalarım

Gönderen Niliş'in Dünyası... zaman: 05:29
Daha önceki yazımda bahsetmiştim, pastacılıktan ve Elit Çikolata fabrikasından... Şu sıralar icraata geçemedim henüz. Ne pasta yapabildim, ne de fabrikaya gidebildim. Ancak boş durmuyorum tabii. Sürekli okuyorum, diğer bir deyişle AR-GE aşamasındayım. Okuduğum tariflerde yorumlarda sürekli karşıma çıkan kuvertür çikolatayı almakla başlayayım istedim ve bu isteğimi eşimle paylaştım. O da sağolsun, benim için hem sütlüsünü hem de bitterini almış :)) Üstelik fiyatları da bana oldukça uygun geldi... 1kg fiyatı 15 TL. Bu işin başında olduğumdan öğrendiğim herşey beni büyülüyor. Zamanla daha farklı keşifler yapacağımı düşününce heyecanlanıyorum. İşte karşınızda çikolatalarım :)


2 yorum:

Unknown on 2 Ağustos 2012 12:25 dedi ki...

Bu güzel çikolatalarla yapılacak tatlıları heyecanla bekliyorum:)

Niliş'in Dünyası... on 2 Ağustos 2012 22:29 dedi ki...

Bende öyle :)

Yorum Gönder

 

Nilişin Dünyasına Hoş Geldiniz! Copyright © 2011